Smar suchy, przezroczysty, jakość profesjonalna, multifunkcjonalny. Wypiera wodę, nie zawiera tłuszczów, nie zawiera silikonu, nie zawiera oleju mineralnego. Odporność temperaturowa od -50° C do +250° C.
Odporny na wysokie ciśnienie, niezwykle wysoka przyczepność, trwały efekt smarowania, przeźroczysty, nie zawiera silikonu, wypiera wodę, środek antykorozyjny, długotrwałe działanie, doskonała zdolność penetracji, wysoka wydajność, odporność temperaturowa od -25° C do +180° C, odporność na działanie słabych kwasów i zasad, odporność na wodę oraz słoną wodę.
Uniwersalny. Wielozadaniowy smar przeznaczony do smarowania elementów i układów pojazdów przemysłowych, rolniczych i samochodowych. Zapewnia doskonałe smarowanie nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych.
Uniwersalny. Wielozadaniowy smar przeznaczony do smarowania elementów i układów pojazdów przemysłowych, rolniczych i samochodowych. Zapewnia doskonałe smarowanie nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych.
Smar silikonowy, środek antyadhezyjny, izolacyjny, bezzapachowy, bez tłuszczu, wodoodporny, antystatyczny, bezbarwny, konserwuje gumę i tworzywa sztuczne, działa impregnująco, chroni przed zarysowaniami, odporność temperaturowa -10° C do +200° C.
Wielofunkcyjny smar litowo-wapniowy przeznaczony do stosowania w każdych warunkach, szczególnie w wysokich temperaturach i gdzie możliwość stosowania konwencjonalnych smarów litowych jest ograniczona.
23,28 zł
Wysyłkadzisiaj
Darmowa dostawadarmowa dostawa od 300 zł
Opis produktu
WŁAŚCIWOŚCI:
nadaje się do pracy w niskich i wysokich temperaturach – od -30°C do +180°C
niezwykle odporny na działanie wody – nie obserwuje się widocznych zmian konsystencji, gdy duża ilość wody przedostanie się do smar
ma doskonałe właściwości antyutleniające i antykorozyjne wynikające z naturalnych właściwości sulfonianów wapnia, również w obecności wody morskiej
nie zawiera ołowiu ani innych metali ciężkich, uważanych za niebezpieczne dla zdrowia ludzkiego i środowiska naturalnego
ZASTOSOWANIE:
smarowanie obciążonych łożysk ślizgowych, kulkowych i rolkowych (łożyska kół), przegubów Cardana i podwozi
do innych zastosowań w przemyśle i transporcie
do różnych zastosowań morskich i portowych
maszyny przy budowie dróg, gdzie dochodzi do częstego kontaktu smaru z wodą – łańcuchy, koła tarczowe koparek i dźwigów