Wysyłka w 24h
Towar zamówiony do 12:00 i opłacony szybkim przelewem wysyłamy tego samego dnia
|
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 200zł
|
Dotacje unijne
Kompleksowa obsługa dotacji Unijnych. Od wielu lat pomagamy w przygotowaniu ofert do uzyskania dotacji z UE i UP
|
+48 695 350 281
Infolinia dostępna:
pn-pt 7:00 - 17:00, sb 9:00 - 13:00

Koszty przesyłki

Tabela kosztów dostawy

Darmowa dostawa przy zamówieniu
za minimum 200 zł

 
Koszt dostawyPłatność z góry
(przelew)
Płatność przy odbiorze
(pobranie)
Do 30 kg 11.50 zł 16.50 zł
Do 40 kg 40 zł 47 zł
Do 50 kg 50 zł 57 zł
Paleta 300 kg 150 zł 180 zł
Odbiór osobisty 0 zł 0 zł
Paczkomaty InPost 13,50 zł 18,50 zł

 

 Dostawa kurierem 1-3 dni roboczych

 

  1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Unii Europejskiej.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
  3. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
  4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §5 ust. 2 Regulaminu.
  5. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
  6. W dniu wysłania Towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
  7. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
  8. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.
    Klient w celu otrzymania faktury VAT powinien zadeklarować w momencie dokonywania zakupu, że nabywa Towar jako Przedsiębiorca (podatnik). Zgłoszenie powyższej deklaracji następuje poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia, przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy.
  9. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

 


 

Filtruj
Sortuj
Widok