Uniwersalny. Wielozadaniowy smar przeznaczony do smarowania elementów i układów pojazdów przemysłowych, rolniczych i samochodowych. Zapewnia doskonałe smarowanie nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych.
Do łańcuchów i innych części motocykla. Preparat zaprojektowany specjalnie dla motocykli. Uwzględnia specyficzne wymagania dotyczące smarowania łańcuchów oraz innych części ruchomych motocykla, jak m.in. wysoka prędkość obrotowa i posuwista.
Uniwersalny. Wielozadaniowy smar przeznaczony do smarowania elementów i układów pojazdów przemysłowych, rolniczych i samochodowych. Zapewnia doskonałe smarowanie nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych.
Odporny na wysokie ciśnienie, niezwykle wysoka przyczepność, trwały efekt smarowania, przeźroczysty, nie zawiera silikonu, wypiera wodę, środek antykorozyjny, długotrwałe działanie, doskonała zdolność penetracji, wysoka wydajność, odporność temperaturowa od -25° C do +180° C, odporność na działanie słabych kwasów i zasad, odporność na wodę oraz słoną wodę.
Odporny na wysokie ciśnienie, niezwykle wysoka przyczepność, trwały efekt smarowania, przeźroczysty, nie zawiera silikonu, wypiera wodę, środek antykorozyjny, długotrwałe działanie, doskonała zdolność penetracji, wysoka wydajność, odporność temperaturowa od -25° C do +180° C, odporność na działanie słabych kwasów i zasad, odporność na wodę oraz słoną wodę.
Łatwopompowalny. Uniwersalny smar litowy EP, zawierający dwusiarczek molibdenu (IV) MoS₂ oraz modyfi katory tarcia, chroniące przed zużyciem ciernym nawet w ekstremalnych warunkach.
11,70 zł
Wysyłkadzisiaj
Darmowa dostawadarmowa dostawa od 300 zł
Opis produktu
WŁAŚCIWOŚCI:
doskonała stabilność termiczna – odzyskuje swoją oryginalną teksturę po ochłodzeniu do temperatury otoczenia
wyjątkowa odporność na wodę konsystencja nie zmiania się nawet gdy duża ilość wody przedostanie się do smaru
nie zawiera ołowiu ani innych metali ciężkich szkodliwych dla zdrowia i środowiska
kolor brązowy
temperatura stosowania od -35°C do +190°C
klasa lepkości NLGI 2
ZASTOSOWANIE:
smarowanie wszelkich rodzajów zespołów pod danych wysokim naciskom oraz obciążeniom udarowym, pracujących w warunkach, gdzie smar jest w częstym kontakcie z wodą (także morską ze względu na wzmocnione właściwości antyrdzewne)
smarowanie elementów linii ciągłego odlewania
walcarek w stalowniach
łożysk w mokrych i suchych sekcjach papierni (walce fi lcowe)
w przemyśle gdzie występują trudne warunki pracy (wilgoć, obciążenia, wysoka temperatura, kurz itp.)