Odporny na wysokie ciśnienie, niezwykle wysoka przyczepność, trwały efekt smarowania, przeźroczysty, nie zawiera silikonu, wypiera wodę, środek antykorozyjny, długotrwałe działanie, doskonała zdolność penetracji, wysoka wydajność, odporność temperaturowa od -25° C do +180° C, odporność na działanie słabych kwasów i zasad, odporność na wodę oraz słoną wodę.
Odporny na wysokie ciśnienie, niezwykle wysoka przyczepność, trwały efekt smarowania, przeźroczysty, nie zawiera silikonu, wypiera wodę, środek antykorozyjny, długotrwałe działanie, doskonała zdolność penetracji, wysoka wydajność, odporność temperaturowa od -25° C do +180° C, odporność na działanie słabych kwasów i zasad, odporność na wodę oraz słoną wodę.
Wielozadaniowy smar przeznaczony do smarowania elementów i układów pojazdów przemysłowych, rolniczych i samochodowych. Zapewnia doskonałe smarowanie nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych.
Uniwersalny. Wielozadaniowy smar przeznaczony do smarowania elementów i układów pojazdów przemysłowych, rolniczych i samochodowych. Zapewnia doskonałe smarowanie nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych.
Uniwersalny. Wielozadaniowy smar przeznaczony do smarowania elementów i układów pojazdów przemysłowych, rolniczych i samochodowych. Zapewnia doskonałe smarowanie nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych.
25,87 zł
Wysyłkadzisiaj
Darmowa dostawadarmowa dostawa od 300 zł
Opis produktu
WŁAŚCIWOŚCI:
nadaje się do pracy w niskich i wysokich temperaturach – od -30°C do +180°C
niezwykle odporny na działanie wody – nie obserwuje się widocznych zmian konsystencji, gdy duża ilość wody przedostanie się do smar
ma doskonałe właściwości antyutleniające i antykorozyjne wynikające z naturalnych właściwości sulfonianów wapnia, również w obecności wody morskiej
nie zawiera ołowiu ani innych metali ciężkich, uważanych za niebezpieczne dla zdrowia ludzkiego i środowiska naturalnego
ZASTOSOWANIE:
smarowanie obciążonych łożysk ślizgowych, kulkowych i rolkowych (łożyska kół), przegubów Cardana i podwozi
do innych zastosowań w przemyśle i transporcie
do różnych zastosowań morskich i portowych
maszyny przy budowie dróg, gdzie dochodzi do częstego kontaktu smaru z wodą – łańcuchy, koła tarczowe koparek i dźwigów