Smar motocyklowy do łańcuchów MOTO CHAIN 150ml CX-80
Producent:CX-80 , Symbol produktu:SAM163,Numer katalogowy producenta:052,EAN:5907640600520
Dane techniczne:
Pojemność 150 ml
Krótki opis:
Do łańcuchów i innych części motocykla. Preparat zaprojektowany specjalnie dla motocykli. Uwzględnia specyficzne wymagania dotyczące smarowania łańcuchów oraz innych części ruchomych motocykla, jak m.in. wysoka prędkość obrotowa i posuwista.
Smar silikonowy, środek antyadhezyjny, izolacyjny, bezzapachowy, bez tłuszczu, wodoodporny, antystatyczny, bezbarwny, konserwuje gumę i tworzywa sztuczne, działa impregnująco, chroni przed zarysowaniami, odporność temperaturowa -10° C do +200° C.
Odporny na wysokie ciśnienie, niezwykle wysoka przyczepność, trwały efekt smarowania, przeźroczysty, nie zawiera silikonu, wypiera wodę, środek antykorozyjny, długotrwałe działanie, doskonała zdolność penetracji, wysoka wydajność, odporność temperaturowa od -25° C do +180° C, odporność na działanie słabych kwasów i zasad, odporność na wodę oraz słoną wodę.
Uniwersalny. Wielozadaniowy smar przeznaczony do smarowania elementów i układów pojazdów przemysłowych, rolniczych i samochodowych. Zapewnia doskonałe smarowanie nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych.
Wielofunkcyjny smar litowo-wapniowy przeznaczony do stosowania w każdych warunkach, szczególnie w wysokich temperaturach i gdzie możliwość stosowania konwencjonalnych smarów litowych jest ograniczona.
Uniwersalny. Wielozadaniowy smar przeznaczony do smarowania elementów i układów pojazdów przemysłowych, rolniczych i samochodowych. Zapewnia doskonałe smarowanie nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych.
Wielofunkcyjny smar wapniowy do bardzo trudnych warunków, odporny na wodę.
50,30 zł
Wysyłkaw poniedziałek
Darmowa dostawadarmowa dostawa od 300 zł
Opis produktu
WŁAŚCIWOŚCI:
odporny na kurz i pył
odporny na wodę i błoto
przezroczysty
po wyschnięciu pozostawia długotrwałą powłokę ochronną, która wycisza pracę łańcucha i zabezpiecza go przed korozją
doskonale nadaje się również do smarowania pancerzy linek, zamków w sakwach, odsłoniętych elementów widelca oraz wszystkich miejsc styku metal-metal gdzie wymagane jest zmniejszenie tarcia